Hola San Diego bonito!

17 september 2013 - San Diego, California, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Eindelijk is het dan zover.. Een jaar lang heb ik toegeleefd naar dit moment. Behalve een mooi vooruitzicht, was het voornamelijk een hoop stress om ten eerste toegelaten te worden tot de universiteit en ten tweede een studentenvisum te regelen. Maar gelukkig is het allemaal gelukt en zit ik tot eind december in San Diego!

Afgelopen week was een rustig vakantieweekje met mijn ouders in Solana Beach. Mijn vader was ontzettend blij mij toch nog hierheen te kunnen brengen en lekker te genieten van de omgeving en het heerlijke weer. De afgelopen maanden waren voor allebei m'n ouders erg stressvol en dit weekje deed ze goed.

Ik zit nu ruim 1,5 dag in mijn studentenappartement (+ zwembad, jacuzzi en enorme fitnessruimte) met twee hele leuke meiden: Camilla (Brazilië) en Francesca (Chili). Beter had ik het mij niet kunnen wensen, aangezien ik hoop hier ook mijn Spaans te kunnen verbeteren.
Vandaag en morgen ben ik nog vrij. Donderdag begin ik op de universiteit. Tot dan heb ik dus heerlijk de tijd om mijn wijk 'La Jolla' te verkennen, te genieten van het mooie weer en zwembad (het is hier iedere dag gemiddeld 25 graden) en de stad in te gaan. Vandaag heb ik een rondje gemaakt in het University Town Center, een enorm winkelcentrum op en rondom de campus op slechts 5 min loopafstand van mijn appartement. En ja, er is een Victoria's Secret store!! :)
Morgen ga ik samen met mijn huisgenootje richting La Jolla Shores: dé plek om te duiken en snorkelen. Hier ligt ook de La Jolla Cove, waar niet mensen, maar zeeleeuwen het voor het zeggen hebben. Mocht het zo zijn dat we daar kunnen zwemmen, dan volgen er natuurlijk later foto's!

Verdere plannen voor deze week liggen nog niet vast. Tijdens een uiterst toeristische "trolley tour" (sightseeing) door San Diego, zijn mij wel bepaalde plekjes bijgebleven die ik zeker ga bezoeken, zoals Balboa Park en San Diego Zoo. En komende zondag schijnt de beste pool party van het jaar plaats te vinden. Boven op het dakterras van het Hard Rock Hotel! I'll keep you posted... ;)

Dit was even een snelle introductie, maar de komende tijd kunnen jullie de verslagen lezen en foto's zien van alles wat ik hier meemaak.

Adíos queridos, que esten bien!

-X- Maxime

1. Renee:
    18 september 2013
    Max! Wat leuk. Geniet van San Diego, het is er prachtig! XX, Renee
  2. 10eke:
    18 september 2013
    Lieve Maxime

Bedankt voor je leuke verhaaltje en de bijbehorende foto's.
    Ga je zeker volgen.
    Geniet met volle teugen van alles wat je meemaakt en laat ons meegenieten !

Dikke kus van 10eke
  3. Jeannette:
    19 september 2013
    Zo zo,je hebt het weer prima voor elkaar!
    Hier is denk ik snel aan te wennen.
    Geniet lekker.
    Dikke knuf xxxx
    Ps de krentenbollen waren allemaal op vanmorgen hihi.